Hibabejelentő ügyfélszolgálati rendszer, Márka – Szerviz .hu

Hibabejelentő ügyfélszolgálati rendszer online - Márka Szerviz

Hibabejelentő ügyfélszolgálati rendszer, online hiba bejelentés ERP-be integrálva a Márka – Szerviz .hu oldalra

Hibabejelentő és ügyfélszolgálati rendszert és weboldalt készítettünk a Mákra – Szerviz .hu oldalra. Az online hiba bejelentés azon túl, hogy többféle hiba típust kezel, ERP integrációval is rendelkezik, így a hiba bejelentések azonnal elérhetőekké vállnak az operátorok és a szervizesek részére is.

Ennél az oldalnál az online hiba bejelentés és az ERP, CRM integráció volt a legfontosabb és a fő cél. Emiatt összesen 3 oldal található ezen a hibabejelentő ügyfélszolgálati weboldalon:

  1. Kezdő oldal és általános információk
  2. Súgó – Gyakori információk
  3. Online hibabejelentés

A hibabejelentés mellett mi készítettük el a teljes weboldalt is. A hibabejelentést egy speciálisan átalakított WordPress motorba építettük bele, így az oldal gyorsan és egyszerűen készülhetett el és a karbantartása is az marad.

Márkaszerviz - Márka - Szerviz
Márkaszerviz – Márka – Szerívz

Online hibabejelentő és ügyfélszolgálati rendszer működése

Egy online hibabejelentő és ügyfélszolgálati rendszer akkor jó, ha minél több ügyfél használja azt érdemben is. Az online hibabejelentő rendszer legfontosabb feladatai, hogy:

  • Tehermentesítse a telefonos operátorokat és az ügyfél szolgálati kollégákat
  • Automatizálja a hiba bejelentést
  • Biztosítsa a szükséges ügyfél és hiba adatok rögzítését
  • Azonnal átadja a hibát a vállalatirányítási ERP szoftvernek

Mindezt ráadásul úgy kell elvégezni, hogy a folyamat az ügyfél számára a lehető legegyszerűbb és leggyorsabb legyen.

A teljes működés maximális GDPR megfelelőséggel készült, így az ügyfelek az adatbeküldéseiket online ellenőrizhetik bármikor.

Sokat dolgozunk, hogy a végeredmény az legyen ami most látható akár az éles oldalon, akár itt lejjebb, a weboldalunkon működő Online hibabejelentő, ügyfélszolgálati rendszer demóban is.

Az elkészült ügyfélszolgálati rendszer a felhasználók által adott információk és igények, az ügytípusok alapján folyamatosan változtatja a tartalmát azaz azt, hogy:

  • milyen személyes adatokat kér el az ügyféltől
  • milyen adatokat kér el a szervizelendő gépekről
  • milyen súgó tartalmakat jelenít meg a gépek típusától és az ügytípustól függően

Az ügyfél nem egyszerűen megadja az adatokat! Az általunk készített online hibabejelentő és ügyfélszolgálati rendszer a bejelentő kezét fogva végigvezeti őt, a hibabejelentés folyamatán. Mindezt úgy, hogy mindig a megfelelő kérdést teszi fel és a kérdések megválaszolására mindig megfelelő segítséget és információt nyújt. A folyamat végén pedig minden adatot azonnal szinkronizál a vállalatirányítási ERP rendszerrel.

hibabejelentő ügyfélszolgálati rendszer
hibabejelentő ügyfélszolgálati rendszer

Online hibabejelentés demó

Ha szeretnéd megnézni és kipróbálni az online hiba bejelentést azt itt ebben a bemutatóban alább megteheted! Arra figyelmeztetünk csak, hogy biztos nem fog senki a segítségedre sietni ha itt ebben a demóban alább leadsz egy hiba bejelentést!

Betöltés

Szóljon hozzá!